Friday, March 03, 2006

Dalican'dan Pratik Kaskol

Sevgili Dalican yine hunerli elleri ile bir kaskol ormus.
Bizlerle paylasiyor. Tesekkurler Dalican. Ellerine saglik.







Pratik kaşkol

İpimiz havlu ip yada daha kalın bir ip 150 gr
8 numara şiş

14 tane ilmek atıyoruz şişimize
150 gramlık ipimiz bitmesine 3 metre kalana kadar haroşa örüyoruz
sonra 3 ilmeği normal örüyoruz sonraki 8 ilmeği kapatarak bitiriyoruz 3 ilmek boşta kalıyor yine sağdan ve soldan bu üç ilmekleri söküyoruz lüle lüle pratik yumuşacık bir kaşkol.


Iyi gunlerde kullanin.

12 Comments:

At 7:24 AM, Blogger d@li said...

siteye koyanında ellerine sağlık Teşekkürler ablacım :))

 
At 12:36 AM, Anonymous berrince said...

Kalın kadife iplikten örmüştüm. Değişik ve hoş duruyor.
Sevgiler,

 
At 12:38 AM, Blogger NALAN KAPLAN said...

Anlatım için sağol, bende nasıl yapıldığını bir yerde görmüş ama unutmuştum çok iyi oldu ,yapanın eline sağlık...

 
At 1:01 PM, Blogger Serra said...

Hayirli kandiller.

 
At 5:22 PM, Anonymous neacroche.flog.oi.com.br said...

O visual ficou muito bonito!
Valdinéa.
Beijos!
Kisses!

 
At 1:21 PM, Blogger sebboy said...

Ellerinize sağlık...

 
At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Merhaba


http://www.sahibindenilanlar.com
sitesi olarak her türlü el emeği göz nuru ürünlerinizi sitemizde ücretsiz olarak yayınlamayı, ilk elden, değerinde satabileceğiniz bir platform olarak sizleri sizleri sitemize davet ediyoruz.ilan sayısı sınırsızdır, genel ahlaki kurallara uyan her türlü ilanı ücretsiz ve komisyonsuz olarak yayınlayabilirsiniz.aracısız, komisyonsuz emeğinizin karşılığını sizlerin belirleyeceği bir ortamda alışverişin en yeni,en kullanışlı ve ÜCRETSİZ adresiyiz.bereketli alışverişler dileriz.

İLANLARINIZI DÜNYA ya DUYURUN

http://www.sahibindenilanlar.com ekibi

 
At 1:55 PM, Blogger Nalan Kaplan said...

Merhabalar
eğer izniniz olursa bu atkının yapılışını hobilerim foruma eklemek isterim ...
sevgiler

 
At 1:22 AM, Blogger yemekvebiz said...

Nalan hanim,
o atkiyi oren arkadasa sordum, sorun olmadigini forumu koyabileceginizi bildirdi.Kolayliklar diliyorum.

 
At 7:55 PM, Blogger Nalan Kaplan said...

Çok teşekkür ederim izniniz için.Ziyaretime beklerim
sevgiler

 
At 5:31 AM, Blogger LaMa said...

Sitenin ismi cok guzel,ben de tu tu tu masAllah Lama oldugum icin sizi kardes gibi hissettim.
:)
Iyi calismalar

 
At 3:29 AM, Blogger SELDA SONAY said...

merhabalar küçük yigenime örmeyi düsünüyorum anlatımınız gayet açıklayıcı olmus tesekkürler.ellerinize saglık

 

Post a Comment

<< Home