Friday, November 18, 2005

ZipZip'in Beresi


Merhaba
Burada havalar birden sogudu, bizlerde soguga alisik olmadigimiz icin
kislik giysilerimiz pek yok, evde aksam yun buldum, sabah isyerine
giderken arabada basladim, Zipzip icin bere ormeye, gun icinde
islerden firsat buldukca computerlerin basinda beklerken,
yemek molasinda ve eve donusde yolda ormeye devam ettim,
aksama bitirdim diktim, hemen buraya koydum.
Basit bildigimiz duz orgu, baslarkende duz basladim, dikerken
disari dogru kivirdim, haraso gorunuyor o kisim, bir karis
ordukten sonra once 10 ilmekte bir eksilttim, 2 sira sonra
5 ilmekte bir eksilttim, tepeye dogru iki sirada bir 3 ilmekte
bir eksilttim, sonucta 10 ilmege kalana kadar, sonrada diktim.
Sicacik giysin Zipzip artik degil mi?
Sevgilerimle,

9 Comments:

At 1:35 PM, Anonymous Anonymous said...

ellerinize sağlık.

 
At 1:36 PM, Blogger tuhfe said...

Maasallah (41 kere) bir gunde bir bere. Renkleri cok guzelmis, Zip zip hic usumesin bu guzel bereyle. Ellerine saglik.


Yasasin ilk defa kolay bir kod (word verification yazacagim, `nimza` isim gibi ayni)

 
At 4:34 PM, Blogger 41keremasallah said...

Tesekkur ederim,
duz orgu olunca ormesi kolay, model olunca is zorlaniyor o zaman, renkleri guzel kendime gecen sene yelek ormustum :)) kalan yun ise yaradi, Zipzip pek sevmiyor kafasina birsey gecirmeyi ama bugun zorla giydi, cunku epey bir soguk.
Sagol isimsiz ziyaretci,
Sagol Tuhfecim :))

 
At 6:31 PM, Blogger Serra said...

Cok guzel olmus, hem de bir gunde bitirmissiniz. Renklerin uyumu harika olmus. ben orguden anlamam hic ama boyle ebruli gibi diyecegimiz ipleri hazir satmiyorlar di mi, aralarda yun rengini kendiniz degistirdiniz?

 
At 6:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Merhaba ben Seher.
Bere çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Zip Zip güle güle giysin. Birşey sormak istiyorum. Acaba şapkayı kaç ilmekle başladınız. Bilgilendirirseniz sevinirim. Yarın sayfanızda görüşmek dileğiyle...

 
At 1:28 PM, Blogger 41keremasallah said...

Merhaba Seher
Tesekkur ederim,
Benim Zipzip 3 yasinda, ona gore ordugum icin 60 ilmekle basladim, yeterli geldi.

kolay gelsin sanada oreceksen eger.

sevgilerimle,

 
At 7:50 PM, Blogger Binnur said...

Zeynepcim, Bu bere bizim buralara daha uygun, ben de isterim:)

 
At 8:27 AM, Anonymous gelincikler said...

çok güzel bir ebruli ipmiş bende ebruli iplere bayılırım ellerinize sağlık...

 
At 8:21 AM, Blogger d@li said...

ya çok güzelmiş bu abla ya bende istiyorum

 

Post a Comment

<< Home